Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

!!!!...... εκτακτο....συμβαινει..τωρα

Καταρρίπτεται η σύνδεση αυγών και χοληστερίνης

26EE6ADDE518F7A5FC523721C9CB9B16.jpg Μια ακόμα μελέτη καταρρίπτει τον μύθο ότι η κατανάλωση αυγών...
προκαλεί χοληστερίνη. Ένας μύθος που ειδικότερα τον 20ο αιώνα αποτελούσε τη βάση των διατροφικών οδηγιών που έδιναν οι ειδικοί στους ασθενείς με καρδιοαγγειακά προβλήματα.

Μελέτη που έγινε στο πανεπιστήμιο της Γρανάδας σε εφήβους, επικεντρώθηκε στην συσχέτιση κατανάλωσης αυγών και

...
Διαβάστε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου